Fiecare Kilogram in plus Doare



Chestia asta mi-a spus-o fostul meu profesor de sport din liceu. Cu ceva timp inainte de proba de rezistenta, noi ne pregateam, alergam seara, deh... sa nu ne dam sufletul pe pista. Si cand ne vedea ca abia mai respiram, ne sugera ca am putea sa evitam masa de seara. Ei bine, imi aduc aminte ca duminica dimineata imi doream sa fi renuntat la sandwichurile de sambata... si la pizza de vineri... si la ciocolata de joi... Lipsa de exercitiu si cele mentionate mai sus si-au spus cuvantul la crosul de la ONG Fest de anul trecut. Am facut greseala de a pleca in sprint, ca m-am luat dupa tinerelele de acolo, iar dupa 400 de metri ele au renuntat si pe mine ma dureau picioarele mai rau decat dupa doua bucle din Dr Taberei. In fine, am luat o amarata de mentiune. Si nu inteleg care e faza cu minorele astea. Ce mama naibii mananca, iau steroizi, au duracell in fund? Off... Dupa cros, m-am dus la cortul 21 B, la colegele din AeGee (rimeaza). Printre covrigei si ciocolatele Bucuria de la vecinii politehnisti, am reusit sa scot o super idee de campanie de promovare a asociatiei pentru recrutarile din toamna. Acum... e secret, dar va garantez ca o sa avem mai multi baieti in AeGee daca punem ideile in aplicare. 
Dupa ce am terminat ciocolatelele, am inceput sa ne preumblam sa vedem ce au de aratat si celelalte ONG-uri. Erau de toate: de la “respectul varstei a treia”, pana la catei de adoptat, carduri euro <26 (alea cu care ai reduceri peste tot), Salvati Copiii, prietenii de la Tineret in Actiune... Toti au fost acolo. O mega mondenitate de ONG-uri. In limbaj fashionist, a fost “the place to see and be seen” pentru orice ONG. Cu toate astea, duminica a fost mai putina lume decat sambata. Desi crosul de duminica a atras ceva lume, majoritatea curiosilor au venit sa acste ochii sambata, iar apoi nu au mai trecut pe acolo. Pentru AeGee, ziua de sambata a insemnat Questiunea Bucuresti - un city rally bazat pe indicii, din care m-am ales cu urmatoarele: O poza facuta pe Intercontinental; Trei declaratii de dragoste de la trei chelneri de la Cafeneaua Actorilor; Cateva lucruri noi despre Bucuresti (de genul cum se numeste fantana din fata Cercului Militar); O mai buna orientare in centrul vechi, labirintul in care m-am ratacit de prea multe ori; O scurta, dar eficienta... durere de gambe. Vreti si voi? Daca raspunsul este afirmativ - va asteptam in noiembrie la editia de anul acesta a Questiunii Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu