Dezamagire Gerovital Plant



M-am gandit mult daca sa fac aceasta postare, sau daca sa ma fac ca ploua!? Eu am ales sa fiu corecta! Am comandat acum cateva zile niste produse de la Gerovital. Au fost foarte de treaba, au lucrat extrem de profesional, au fost atat de rapizi incat mi-am facut o parere foarte buna despre firma lor. Am incercat produsele lor si pentru mine nu sunt bune de nimic. Nu numai ca nu imi fac bine sau nu fac ceea ce spun, dar simt cum tenul meu uraste produsele lor! De cand ma stiu am avut tenul uscat. De ceva timp tenul meu e mixt si am ceva probleme cu porii dilatati in zona T si din aceasta cauza isi fac aparitia si punctele negre. Dar le rezolv cu doua vizite pe luna la cosmetica si tenul meu arata bine! La cat de entuziasmata eram am inceput sa folosesc cremele chiar din seara in care le-am primit. M-am demachiat frumos, mi-am admirat tenul mandra ca pot face fata problemelor, am folosit crema, m-am uitat la un film si apoi somn...

Toate bune... dimineata ma uit in oglinda si raman masca! Toti porii mei erau negri! Parca eram invadata de punctisoare negre pe nas si usor spre obraji. M-am panicat in ultimul hal! Nu stiam ce sa fac, imi venea sa plang si nu glumesc cand zic asta. Nu am aratat niciodata asa si nu intelegeam ce s-a schimbat! Imi ingrijesc tenul cu atata grija, am grija de el ca de ochii din cap si acum? Ok, mi-am revenit si am rezolvat problema. I-am mai dat o incercare cu crema antiimperfectiuni si aceeasi poveste. Pentru mine nu merge! Imi incarca porii, ii astupa... nu stiu cum sa explic dar nu merge, imi face rau! Ca sa nu mai zis ca mirosul mi se pare insuportabil, gretos. Prefer de 1000 de ori un produs cu parabeni, chimicale si alte prostii decat unul care sa miroase asa. Ok, as inghite in sec si poate as trece peste miros daca ar face ceva minuni, dar asa... urasc produsele lor si nu cred ca o sa mai incerc vreodata ceva de la ei! Gata am spus-o! Voi ce parere aveti despre produsele Gerovital? Le-ati incercat!?

Un comentariu:

  1. Din ceea am citit, putem doar concluzia ca produsul nu este potrivit pentru tine. Crema este destinata uniformizarii tenului, prin decolorarea petelor pigmentare, facand un peeling superficial. Ca sa aiba efect insa, crema trebuie folosita de minim 2 ori pe zi timp de doua luni de zile.Faptul ca ti-au aparut puncte negre, nu este un indiciu de iritare, ci pur si simplu un indiciu ca produsul nu ti se potriveste, sau ca, in urma unui usor peeling au iesit la iveala unele imperfectiuni ale pielii, care erau acoperite de celule moarte. Pentru efectul scontat, de iluminare si uniformizare, a folosit prea putin timp produsul. Ne pare rau ca ai avut o experienta prosta si ca nu ai fost multumita.

    RăspundețiȘtergere