Laptele demachiant Himalaya



Uitandu-ma pe site-ul Hboutique, pe care l-am descoperit de curand si pe care il apreciez datorita gamei variate de produse, am observat o multitudine de produse Himalaya despre care nu auzisem vreodata. In cautarea demachiantului potrivit mie, am observat un astfel de produs care mi-a starnit interesul. Se prezinta a fi un Lapte Demachiant Revigorant care indeparteaza eficient machiajul, impuritatile si care revigoreaza tenul. Prezentarea mi s-a parut interesanta, pe cat de simpla pe atat de exacta si considerand ca asta trebuie sa faca un lapte demachiant, am continuat documentarea si am aflat ca are o formula unica, special creata pentru a curata eficient machiajul, impuritatile si pentru a mentine balanta naturala a pielii, care de cele mai multe ori se pierde din cauza produselor agresive sau nepotrivite folosite. Trebuie sa stiti din start ca demachiantul despre care vorbesc se recomanda persoanelor care au un ten normal sau mixt. 

Cum produsele Himalaya sunt preparate pe baza de plante si alte ingrediente naturale, am aruncat o privire si la sectiunea "Ingrediente" de unde am aflat ca in compozitia produsului intra urmatoarele: lamaie, care ofera un efect astringent si reconfortant; extractul de seminte de struguri, care ofera aspect de intretinere a pielii; menta, care racoreste si lasa pielea curata si reimprospatata. Sunt cam sceptica in legatura cu menta, ingredient continut de acest produs despre care nu am citit foarte multe si nu am auzit ca ar fi un ajutor asa important in ceea cepriveste ingrijirea tenului insa avand in vedere ca pretul demachiantului este de numai 19,50 lei pentru o cantitate de 200 ml am spus ca il voi incerca cu prima ocazie caci mi se pare un produs care merita o sansa datorita ingredientelor sale naturale. Merg cu incredere pe aceasta firma deoarece am mai incercat in trecut cateva produse si am fost foarte multumita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu