Cum Economisiti in Vacanta Fara a Schimba Locatia



Stiu foarte bine ca orice sejur presupune cheltuieli considerabile asa ca, de ceva vreme incoace am tot incercat diverse trucuri pentru a reusi sa platesc ceva mai putin, fara insa a compromite nici destinatia dorita si nici calitatea serviciilor de care vreau sa beneficiez. Dupa testarea rezervarilor atat last minute cat si early booking, in diverse perioade ale anului, am ajuns la concluzia ca, pentru vacanta de vara, de exemplu, care pentru mine este cel mai mult asteptata, cel mai avantajos este sa o rezervati undeva in Noiembrie-Decembrie. Stiu, stiu, este perioada cu cheltuielile de sarbatori insa daca si pentru sarbatorile de iarna ati rezerva un sejur undeva prin Iulie-August, cheltuielile s-ar echilibra si atunci ati avea de unde achita o vacanta de vara la inceputul lui Decembrie, sa spunem. Eu am reusit sa economisesc sume considerabile la vacantele de vara procedand dupa ideea “sa ne facem vara sanie si iarna car”.


Tocmai de aceea am pastrat metoda si anul acesta si am inceput sa-mi caut vacanta ideala pentru la vara deja. Fata de alti ani cand am ales Cipru sau Grecia, de data aceasta am ales un early booking Turcia, caci este una dintre tarile pe care le gasesc fascinante si nu am apucat sa le vad pana acum. Pentru a va face o idee de ce spun, ca economisiti serios rezervand acum, pentru un sejur de 7 zile in doi, cu transport avion inclus si all inclusive, eu am avut de plata in jur de 550 de euro, un pret cu cel putin 30% mai putin decat as fi platit rezervand doar cu cateva saptamani inainte. Fara a renunta la o vacanta deajuns de lunga si fara a renunta nici la hotelul preferat sau destinatia visata, simpla planificare din timp va poate salva. Economisiti intre 30% si chiar 50% doar facand planurile din timp! Eu zic ca merita din plin chiar daca, dupa achitarea sejurului veti visa cateva luni bune la mult asteptata plecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu